עיצוב בתי כנסת

חברת נריאל, המציעה ריהוט אמנותי לבתי כנסת, עוסקת בתחום של עיצוב בתי כנסת במשך שנים רבות. בחברה עובדים נגרים מקצועיים בעלי ניסיון של עשורים בתחום, הבונים רהיטים מהודרים ומעוצבים כיאה למקום מכובד. בית הכנסת הוא אחד המקומות החשובים ביותר עבור כל יהודי. יהודים דתיים, מסורתיים וחרדים פוקדים את בית הכנסת כדי להתפלל, ללמוד ולספוג את האווירה המיוחדת של המקום.

עיצוב בתי כנסת – הרהיטים שעושים את כל ההבדל

ריהוט לבית הכנסת הוא אחד הנושאים החשובים ביותר. כדי להנעים את זמנם של המתפללים הפוקדים את בית הכנסת דרך קבע, חשוב לדאוג לרהיטים מעוצבים. עיצוב בתי כנסת מעניק למקומות אלה אווירה של חמימות. אלה כמה רהיטים שבעיצובם כדאי להשקיע במיוחד:

  • ארון הקודש – רהיט זה ממוקם מול עיניהם של כל המתפללים – גברים ונשים כאחד. מתוך ארון זה מוציאים את ספרי התורה כדי לקרוא בתורה. משום כך, יש צורך לדאוג לעיצוב ארון הקודש ואף להוסיף לו וילון מעוטר ורקום בטוב טעם. ניתן לבחור בסגנונות עיצוב שונים של ארונות קודש: ארון קודש בעיצוב קלסי או מודרני.
  • כסאות רבנים – רבנים ואדמו"רים האחראיים על בית הכנסת מקבלים מקום של כבוד ויושבים בכיסאות שעוצבו במיוחד למענם. כסאות אלה עשויים בדרך כלל מעץ ויש להם ריפוד מיוחד.
  • עזרות נשים – עזרת נשים היא המחיצה המעוצבת המפרידה בין הנשים לגברים בעת התפילה. בדרך זו יכולים שני הצדדים ליהנות מתפילה שלווה ללא הפרעות. ניתן להזמין עזרת נשים מעץ המעוטרת בעיטורים וחריטות מן הטבע (פרחים, ענפים ועוד).
  • דלתות – גם לדלת יש מקום חשוב בבית הכנסת, כמו בכל מבנה למעשה. אך כאשר מדובר במבנה מיוחד ומכובד, חשוב להציב דלת עץ מעוצבת.

לבחור את הריהוט המתאימים לעיצוב בית הכנסת

עיצוב בתי כנסת הוא אמנות בפני עצמה השמורה למקצוענים. משום כך, גבאים רבים מעדיפים לפנות לאנשי מקצוע כמו נגרים או מעצבי פנים כדי לבחור את העיצוב הנכון עבורם. יש שיבחרו את העיצוב האוריינטלי המתאים יותר לבית כנסת הנוהג לפי מנהג עדות המזרח, בעוד בית כנסת אשכנזי יבחר עיצוב בסגנון אירופאי. כך או כך, לעתים ניתן לשלב בין שני העיצובים ולקבל תוצאות מרהיבות.

עיצוב בתי כנסת בצפון

ספסלים לבית כנסת נריאל לעיצוב בית כנסת

ספסלים לבית כנסת נריאל

קידום אורגני לאתרים בניית אתרים
Call
Mail