עיצוב בתי כנסת על פי סגנונות שונים

עיצוב בתי כנסת הוא חלק בלתי נפרד מעיסוקה של חבר נריאל בע"מ. במהלך עבודתנו אנו מתמקדים ביצירת עיצובים חדשניים מבלי להתפשר על האיכות, תוך כדי התאמה אינדיבידואלית לכל לקוח. אנו מקפידים על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר שניתן למצוא, תוך עיצוב מדויק ומרהיב אשר ישרה אווירה נעימה בקרב כל באי בית הכנסת.

 

עיצוב בתי כנסת הינה מלאכה עדינה אשר דורשת מיומנויות רבות על מנת ליצוא מקום ייחודי, מלא קדושה אשר משרה אווירה נעימה ונינוחה. בתי כנסת שונים מעוצבים לרוב על פי סגנונות שונים. כיוון שהאוכלוסייה היהודית פזורה בכל רחבי העולם, אנו יכולים לראות גם את ההשפעה של סגנונות עיצוביים שונים, הן מאפריקה והן מאירופה, על העיצוב אשר קיים כיום בבתי כנסת שונים בארץ. כל בית כנסת בוחר עבור עצמו את סגנון העיצוב המועדפים על הגבאים והמתפללים בו. בין אם מדובר על סגנון אוריינטלי יותר המתאים לבתי כנסת של עדות המזרח או סגנון אירופאי יותר אשר מתאים לבתי כנסת אשכנזיים.

חשוב לציין כי כיום אנו יכולים לראות מגמה אשר דוגלת בשילוב של שני הסגנונות יחד. דבר אשר מאפשר יצירת של תוצאות עיצוביות מרהיבות. כיום, אנו יכולים לראות אנשים אשר הטעם העיצובי שלהם הוא מורכב יותר ממה שהיינו רגילים אליו בעבר. כך שנוכל להבין כי בתי כנסת רבים בכל רחבי הארץ והעולם בוחרים בעיצובים מרשימים ומורכבים אשר שואבים את השראתם מכל מקום או אירועים מיוחדים אשר התרחשו בספרי הקודש.

 

עבודה למקצוענים בלבד

מלאכת עיצוב בתי הכנסת הינה מלאכת אומנות ייחודית אשר מתבצעת על ידי טובי הנגרים ומעצבי הפנים. אנו בחברת נריאל בע"מ נשמח לעמוד לשירותכם, לתכנן ולעצב את בית הכנסת בכל סגנון מתבקש, אם זה לציבור מתפללים צעיר, מבוגר, מסורתי, דתי, חרדי, חסידי ומודרני. אנו מקפידים לעמוד בחזית ההתפתחות העיצובית של בתי הכנסת והמדרש מכל רחבי העולם ואף מקפידים כי הצוות המקצועי שלנו יעבור את ההדרכות הנדרשות בכל הנושאים הקשורים למסורת ישראל על כל עדותיה השונות, בעבר ובהווה.

קידום אורגני לאתרים בניית אתרים
Call
Mail