עיצוב בימות תפילה

בימות תפילה הן ללא ספק אחד הרהיטים המרשימים ביותר שנוכל למצוא בבתי הכנסת. חברת נריאל בע"מ עוסקת מזה עשור בעיצוב וייצור של מגוון רחב של רהיטים בהתאמה אישית לבתי כנסת ובתי מדרש בכל רחבי הארץ. אנו מזמינים אתכם לבחון את הסיורים הווירטואליים שניתן למצוא באתר שלנו ולהתרשם מהעבודות השונות בהן עסקנו במהלך שנות פעילות החברה. מלבד בימות התפילה, אנו מייצרים גם כסאות לבית הכנסת, ארונות קודש ועוד.

 

בימות תפילה ממוקמות לרוב במרכזו של החלל המרכזי בבית הכנסת. הוא נועד לקריאת התורה ולעיתים גם למתן דרשות וטקסים מיוחדים אחרים. עיצובי הבימות הללו יכול להשתנות על פי סגנון העיצוב המרכזי אשר שולט בבית הכנסת. לרוב הן יהיו בנויות מעץ מלא, דבר אשר משרה אווירה נעימה ומאחדת בין כל באי המקום. הבימות עצמן ניתנות לייצור בגדלים שונים, כתלות בבקשת הלקוח, השטח הנתון בבית הכנסת והעיצוב המבוקש.

בימות תפילה הן לרוב אחד מפריטי הריהוט המרשימים ביותר בבית הכנסת, כאשר כל המתפללים נושאים אליו את מבטיהם במהלך התפילה. על כן ישנה חשיבות רבה בעיצוב המהודר של הבימה. כך שיהיה ראוי לשבת במקום התפילה הרוחני אליו מגיעים יהודים רבים לאורך כל ימות השנה, בימי חול, שבתות, חגים ומועדים שונים. במידה ואתם מעוניינים להוסיף לבית הכנסת פריט ריהוט פונקציונלי ומעוצב, הרי שבימת תפילה מיוחדת בעיצוב אישי ייחודי יכולה להיות התוספת המבורכת אותה חיפשתם זמן כה רב.

 

חשיבותו של העיצוב בבתי הכנסת

בוודאי שמתם לב כי בתי הכנסת בארץ ניחנים בסגנונות עיצוב שונים. ואין זה מפתיע, סגנונות העיצוב השונים הינם תוצאה של המסורת אשר היהודים אימצו בכל מקום ממנו הם הגיעו. קיימים בתי כנסת אשכנזיים בעלי עיצוב אירופאי, או עיצוב אוריינטלי לבתי כנסת של עדות המזרח, זאת לצד בתי כנסת אשר בוחרים לשלב את שני הסגנונות לעיצוב מדויק אשר משקף את אופי הקהילה היהודית אשר פוקדת אותו. חברת נריאל עוקבת בהתמדה, אחר השינויים המתחוללים בתחום בניית בתי כנסת ובתי מדרש בארץ ובעיצוב ארונות קודש, תיבות, כסאות, ספריות ועוד ומתאימה את סגנון עבודתה בהתאמה לבקשות לצרכי הלקוח.

קידום אורגני לאתרים בניית אתרים
Call
Mail