כסאות לבית כנסת בהתאמה אישית

חברת נריאל בע"מ עוסקת בעיצוב וייצור של ריהוט לבתי כנסת, לרבות כיסאות לבתי כנסת, ספריות קודש, בימות תפילה ועוד. אין ספק כי אחד הגורמים הראשיים אשר משפיעים על רווחתם של המתפללים והמתפללות בבתי הכנסת הוא נוחות הכיסאות אשר מוצבים במקום. על מנת שתוכלו לספק לציבור המתפללים את תנאי התפילה הנוחים והראויים ביותר, ישנו צורך בהצבת כסאות נוחים ומעוצבים אשר יתאימו לסגנון הכללי של בית הכנסת או בית המדרש.

 

ייחודם של ספסלים או כסאות לבית כנסת הוא בכך שהם מיוצרים בעבור כל בית כנסת במיוחד. כך שאנו יכולים לראות כי כל מקום מקבל את הכיסאות בעיצוב המדויק והמכובד אשר מחמיא לעיצוב הכללי של בית הכנסת, בו בזמן שמשדר אווירה של נוחות ונינוחות לכל באי המקום. את תהליך העיצוב והייצור ניתן לפרק לשלבים ברורים, והם כוללים:

  • פגישה ראשונית, בה החברה המעצבת והיוצרת מבררת על צרכיו של הלקוח ורצונותיו.
  • לאחר מכן נדרשת הכרה מלאה עם בית הכנסת. זאת על מנת למדוד את החלל הזמין בכדי להתחיל ולתכנן את מבנה וגודל הכיסאות הדרושים.
  • תכנון מדויק של הכיסאות והצגתם בפני הלקוח לקבלת אישור לייצור.
  • השלב הבא יהיה עיצוב ובנייה בפועל של כסאות לבית כנסת על ידי צוות נגרים מיומנים ומנוסים אשר יבצעו את עבודתם בטכניקות שונות.
  • לאחר בניית הכיסאות ניתן יהיה לרפד אותם לפי בקשת וצרכי הלקוח.
  • ובשלב האחרון, הכיסאות יורכבו בבית הכנסת על פי התכנית המקורית.

 

איתכם מא' ועד ת'

גם במידה ואין אתם בטוחים בנוגע לעיצוב המדויק בו אתם מעוניינים לכיסאות, אנו בחברת נריאל בע"מ נשמח לעמוד לשירותכם, להציג קטלוג של מוצרים מוגמרים בבתי כנסת שונים ברחבי הארץ, ובמידת הצורך לשבת יחדיו ולעצב את הכיסאות המתאימים ביותר עבור בית הכנסת שלכם. אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר עוד היום על מנת לגלות עוד על הפרויקטים השונים בהם עסקנו במהלך השנים. הצוות המקצועי והמיומן שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ומתן ייעוץ.

קידום אורגני לאתרים בניית אתרים
Call
Mail