ארון ספרי קודש

בית הכנסת הוא אחד המקומות הייחודיים והחשובים ביותר לכל יהודי. הוא מקום לתפילות, ללימודי תורה ולעתים גם לעריכת אירועים שונים כמו ברית מילה או בר מצווה. אם יש דבר שלו זקוק כל בית כנסת הוא ארון ספרי קודש. בתוך ארון זה מתחבאים להם סידורי תפילה לצד ספרי חכמה כמו הסדרה של דעת מקרא או חומשים לקריאת התורה. אז אם הקמתם לאחרונה בית כנסת ואתם מחפשים מקום לספרי הקודש, פנו לחברת נריאל. הנגרים המקצועיים הם בעלי ותק של שנים רבות, והם יוכלו לבנות עבורכם את הספרייה המתאימה ביותר.

מה צריך לבדוק כשמכניסים ארון ספרי קודש לבית הכנסת

הארון המאחסן בתוכו את ספרי הקודש צריך להיות מעוצב עד הפרט האחרון. לפני שאתם בוחרים את הארון הראשון שרואות עיניכם, אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

  • מודדים את השטח – בית הכנסת ממוקם אמנם בשטח גדול, אבל אם אינכם רוצים שארון ספרי הקודש יתנגש עם ארון הקודש או עם הספסלים של המתפללים, כדאי למדוד במדויק את השטח הריק העומד לרשותכם.
  • בוחרים את סוג העץ – ארון ספרי קודש יכול להיות מורכב מסוגי עץ שונים. ניתן לבחור בארון עץ הצבוע בלבן, ארון העשוי מעץ בהיר או כהה. השאלה באיזה עץ לבחור תלוי בכם, במעצבי הפנים או במתפללים שיש להם טעם טוב בעיצוב. על כל פנים, חשוב שארון העץ ישתלב עם שאר הפריטים בבית הכנסת.
  • ארון איכותי – בין אם אתם בוחרים בארון העשוי מעץ בהיר, ובין אם ארון מעץ כהה מדבר אליכם יותר, חשוב לבחור בארון העשוי מחומרים איכותיים. לפיכך, מומלץ לרכוש ארון במחיר יקר יותר ובלבד שיוכל לשמש את מתפללי בין הכנסת לטווח הארוך.

ארון ספרי קודש היהודי

מאחורי הזכוכית של ארון ספרי קודש מסתתר עולם ומלואו. המתפללים אוהבים להוציא את הספרים לאחר התפילה, לעיין בהם וללמוד מהם – יש מי שמוציא גמרא ומתחיל להתפלפל על סוגיה קשה במיוחד, ואחרים מעדיפים לרענן את זיכרונם בפרשת השבוע ולחוות מחדש את יציאת מצרים. ארון מיוחד זה הוא הסמל לחכמה והלמדנות היהודית, והוא מלווה דורות של יהודים בקהילות בארץ ובעולם.

ספריית קודש בעיצוב אישיארון קודש לבתי כנסת

קידום אורגני לאתרים בניית אתרים
Call
Mail