ארון ספרי קודש בהתאמה אישית

חברת נריאל בע"מ עושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר בעת בניית ארון ספרי קודש בהתאמה אישית לכל בית כנסת. בית הכנסת הינו אחד המקומות הקדושים ביותר, ומטרת הריהוט אשר מוצב בו היא ליצור אווירה נעימה לכל המתפללים בו, בעוד שהעיצוב אשר שורר במקום מביע את המסורת וההיסטוריה של הקהילה המקומית אשר פוקדת את המקום לכל אורך השנה, בימי חול, שבתות, חגים ומועדים שונים.

 

ארון הקודש ממוקם מול כל עיני המתפללים, גברים, נשים וילדים וטומן בחובו את כל ספרי הקודש של בית הכנסת. זהו אחד מהפריטים המרשימים והמהודרים ביותר שנוכל למצוא בבית הכנסת ועל כן ישנו צורך להשקיע בעיצובו ובייצורו. כל בית כנסת מתגאה באופי ייחודי משלו, על כן, גם עיצוב ובנייתו של ארון ספרי הקודש מתבצעת בהתאמה אישית לצרכי המקום. ארון הקודש מכיל את כל ספרי הקודש של בית הכנסת ועל כן עיצובו וגודלו צריך להיות בהתאמה מלאה לכמות הספרים, בעוד העיצוב צריך לשדר הוד והדר לנוכחים.

איכותו של ארון ספרי הקודש חייבת להיות ברמה הגבוהה מכל, זאת מפני שהוא צריך לשרת את בית הכנסת לאורך שנים רבות. העיצוב צריך להיות מותאם לעיצוב הכללי של בית הכנסת, כמו גם לאופי הקהילה המקומית. כך שאם בעבר ארונות הקודש עוצבו בסגנון מסוים, כיום אנו יכולים לראות כי נוצרים סגנונות עיצוב מיוחדים ומקוריים אשר כוללים שימוש בעץ מלא איכותי ועמיד.

 

ריהוט בית כנסת ברמת אומנות

חברת נריאל בע"מ מקפידים על עיצוב לא מתפשר ואיכות גבוהה בכל חומרי הגלם. כך שהתוצר הסופי ישדר את העיצוב המבוקש ואופיו של בית הכנסת עצמו. צוות הנגרים המקצועיים שלנו עוסק במלאכת עיצוב וייצור של ריהוט לבתי הכנסת מזה שנים רבות ומשקיע את כל ליבו במלאכה המיוחדת הזו. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממספר ארונות ספרי הקודש אשר ייצרנו במהלך השנים, ונשמח לעמוד לשירותכם במענה לשאלות ומתן ייעוץ בכל שאלה שתתעורר בנושא.

קידום אורגני לאתרים בניית אתרים
Call
Mail