ספריות קודש מעוצבות

הרהיטים היפים הממוקמים בבית הכנסת מעניקים לו את אווירת הקדושה השוררת בו במהלך התפילה, ובייחוד ספריות קודש מעוצבות. ספריות אלה מצויות בכל מקום – בעזרת גברים, בעזרת נשים ובבתי המדרש הצמודים לבית הכנסת. חברת נריאל היא החברה האחראית על רהיטים מעוצבים רבים בבתי הכנסת ברחבי הארץ, והנגרים המקצועיים שלה מפיקים מתחת לידיהם עיצובים מרהיבים הייחודיים למקום שאווירה של קודש שוררת בו באופן תמידי.

ספריות קודש מעוצבות – למי הן מתאימות

בית הכנסת מעלה פעמים רבות אסוציאציה של תפילות, אך למעשה הוא הרבה מעבר לכך. היהודים באים לבית הכנסת לא רק כדי להתפלל, אלא גם כדי להרחיב את ידיעותיהם בתחומי הקודש. ספריות קודש מעוצבות מאחסנות מגוון רחב של ספרים המתאימים לכל עת. אלה כמה דוגמאות לכך:

  • שיעורי תורה – פעמים רבות, בייחוד בשבתות ובחגים, מתקיימים שיעורי תורה בבית הכנסת. שיעורים אלה מבוססים על ספרי תורה או על מסכת בגמרא. כדי להקל על מעביר השיעורים למצוא את הציטוטים שעליהם הוא מעוניין להרחיב, מוצגת לרשותו ספריית קודש מלאת בספרים מגוונים.
  • שיעורים קבועים – לעתים קובעים כמה חברים לקיים שיעורים בבית הכנסת. משום כך, לרשותם עומדת ספרייה נרחבת הכוללת ספרים בכל תחומי הלימוד הרלוונטיים.
  • הלימוד שלפני התפילה – ישנם אנשים המגיעים לבית הכנסת מוקדם, לפני תחילת מנחה וערבית. כדי לא לבזבז את זמנם לריק, הם ניגשים לספרייה ומוציאים ממנה חומש או ספר מוסר וערכים. בדרך זו הם יכולים לנצל את הזמן שנותר להם לפני התפילה.

לבחור את הספריה המעוצבת המתאימה

ספריות קודש מעוצבות מגיעות בשלל צורות ועיצובים, והרעיון הוא לבחור את הספרייה המתאימה לכם ביותר. העץ הוא אחד המרכיבים הנפוצים ביותר בספריות לבתי הכנסת, מכיוון שהוא מעניק חמימות וטבעיות למקום. אחת השאלות הנפוצות העולות בפי הגבאים היא באיזה עץ לבחור – עץ בהיר או עץ כהה. לעתים מדובר בעניין של טעם, ובמקרים אחרים כדאי להתייעץ עם אדם המבין בתחום האסתטיקה. כמו כן, חשוב למדוד את השטח לפני שמחליטים על גודל הספרייה. פעולה פשוטה זו תקל על הבחירה של הספרייה הנכונה למקום שאותו נוהגים לפקוד מתפללים רבים במהלך השנה.

ספריות מעוצבות נריאל

ספריות מעוצבות נריאל

ספריית קודש בעיצוב אישי

קידום אורגני לאתרים בניית אתרים
Call
Mail